Domo B3650

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Domo B3650 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dirk_f 12-01-2013
Geschreven voor: Domo B3650

fijne broodmachine, mijn 3e al weer. Niet zo degelijk helaas, na anderhalf jaar al heeft het verwarmingselement het opgegeven, en maakt hij alleen nog maar deeg :-|

Aart12 31-07-2011
Geschreven voor: Domo B3650

Ik heb al verschillende broodbakmachines gehad, maar de DOMO B3650 springt er echt uit.
Bakt geweldige broden, maakt weinig lawaai en heeft een mooi design voor in de keuken.
Tevens van alle broodbakmachine,s die ik gehad heb was naar een aantal broden bakken de kleur niet echt origineel.
Er ontstond dan een bruine baklaag (aanslag) op de broodbakmachine en bij deze gebeurt dit echter niet.
Althans nu nog niet

Marcel Schumans 29-04-2011
Geschreven voor: Domo B3650

Na ruim 11 jaar afscheid moeten nemen van onze vertrouwde Inventum die dus ruim aan de verwahtingen voldaan heeft.
Nu op zoek naar een andere machine kwam ik op de DOMO, aangekocht via Duitsland (http://www.bit-electronics.de/shop) voor 99,99 euro, een extra bakblik er bij gekocht voor 19,99 euro dus was ik incl. de verzenkosten van 12 euro twee dagen later voor 131,98 euro in het bezit van deze prachtmachine, een leuk kado voor moederdag dus, wederhelft is erg blij hiermee !!

Rob Walraven 01-01-2011

---------- update review 01-01-2011 ----------
Als vervolg op mijn eerdere review van maart 2008, wil ik hierbij nogmaals mijn tevredenheid tot uiting brengen. Weliswaar onlangs via de servicedienst mijn derde bakblik met vin besteld, maar na ca. 4 jaar nog steeds perfect functionerend, en dat bij 2 á 3 broden per week!

---------- oude review 03-03-2008 ----------
Enkele jaren geleden dit apparaat in Belgie aangeschaft vanwege z'n mooie rvs behuizing en kracht van 700 watt! Heeft - in tegenstelling tot beschrijving - warmhoudfunctie, signaal voor toevoeging ingredienten, extra bruining etc. Dijk van een apparaat dat nog geen mislukt brood heeft geproduceerd. Ideaal is ook de wegklapbare deegvin (á la Panasonic).

Rianne0 30-10-2009
Geschreven voor: Domo B3650

Geweldig apparaat, maar volgens mij staat er bij mij Inventum op. Apparaat en specificaties komen volledig overeen. Ik maak er al bijna 5 jaar dagelijks gebruik van. Broodmandje inmiddels wel al twee keer vervangen, maar dat mag de pret niet drukken.